Baneservice er opptatt av å ha fornøyde kunder. Ved å benytte Baneservice som leverandør kan man være sikker på at man får den beste leveransen, og at alle standarder for miljø og sikkerhet er overholdt.
Ledelsessystem for kvalitet
Krav (NS-EN ISO 9001:2015)
Baneservice sitt ledelsessystem for kvalitet er sertifisert etter standarden ISO 9001.
- Å konsekvent levere produkter og tjenester som oppfyller kundenes krav og krav i lover og forskrifter.
- Systematisk arbeid for økt kundetilfredshet
- Å ta hensyn til risikoer og muligheter
- Systematisk forbedringsarbeid
Kvalitetspolicy
Med godt kvalifisert og ansvarsbevisst personell skal Baneservice levere produkter og tjenester av rett kvalitet og til rett tid
- Ved kontinuerlige forbedringer, med gjensidig respekt og samarbeid oppnår vi gode resultater for kunder, ansatte, eiere, myndigheter og publikum – best sammen
- Våre ledere viser vei, og er forbilder som legger til rette for motiverte, kompetente, resultatorienterte og engasjerte medarbeidere
- Vi tar ansvar for å oppfylle kundekrav samt lover og forskrifter og andre krav
- Vi er fremtidsrettet og arbeider kontinuerlig for økt kundetilfredshet slik at vi fremstår som et trygt pålitelig valg
- Vi arbeider kontinuerlig for å forbedre vårt styringssystem